keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Oireet???

Just kun kirjoitin viimeiseen tekstiin etten ole löytänyt itsestäni mitään oireita niin nyt jotain on ilmestynyt *kirottu mielikuvitus*. Alavatsa on ollut kipeä sen verran että mahallaan nukkuminen tuntuu epämukavalta (todennäköisesti vaan joku ilmakupla joka myllertää siellä), nännit aavistuksen hellemmät (sama juttu oli ensimmäisestä kierrosta, joten ei oo oikeestaan mikään oire), etova olo oli eilen (no miulla on huono-olo ihan normaalistikin usein). Nyt menossa kp 22/26-27.

Näin toissayönä unta että synnytyin meidän osastolla pienen pojan. En muistanut synnytyksestä unessa mitään ja tivasin mieheltä että miten se oikein oli mennyt. Olin kuulemma pärjännyt ilman kivunlievitystä (haha niin antirealistmia) ja olin itsestäni unessa hirmuisen ylpeä. Samaisessa unessa menin käymään vauvan kanssa neuvolassa ja kerroin että aion mennä iltavuoroon ja sain hirveän ripityksen terkkarilta. Itku kurkussa sitten mietin kuinka huono äiti olen. Unet! Tuo uni kuitenkin aiheutti eilen sen että minulle tuli olo että kyllä tässä raskaana ollaan. Typerät unet...



Lauantaina mahdollisesti testiä tai sitten jos oon järkevä niin vasta maanantaina jos menkat ei oo alkanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti