tiistai 17. joulukuuta 2013

Polttarit.

Nyt on pakko hieman avautua kun tuntuu siltä. Elikkä olen onnellisesti menossa naimisiin helmikuun alussa. Minulle ollaan järjestämässä polttareita tammikuun puolessa välin :) En ole koskaan ollut yhdissäkään polttareissa joten ei ole mitään tietoa mitä tuleman pitää. Paras ystäväni järjestää polttarit meidän kotipaikkakunnalla jonne täältä on matkaa yli 200km. Mielenkiintoinen valinta paikan pitämiseksi, koska puolet porukasta jotka olin laittanut kutsulistalle on taas sitten täältä päin. Minunhan ei hirveästi kuuluisi näistä kuvioista tietää mutta jotain on tihkunut tietoon. Olin aluksi että sehän matka sinne voi olla ihan mukava kun 5 naista täältä päin menossa polttareihin. No viimeisen tiedon mukaan olen ihan yksin menossa omiin polttareihin O_o. Yksi kavereistani on perunut rahatilanteen vuoksi (ymmärrän täysin), toinen odottaa vauvaa ja on jo jonkin aikaa supistellut (ymmärrän tämänkin täysin!), toinen kaasoni menee jo päivää edeltävästi ja yksi kaverini ilmoitti että myöhästyy parilla tunnilla. Minä jäin sitten vain jäljelle... Ymmärrän kyllä että ihmisillä on päteviä syitä mutta harmittaahan se silti. Siskoni joka on siis kotipaikkakunnalla ilmoitti myös ettei hän välttämättä tule polttareihin kun toinen vaihtoehto olisi etelän matka. Olin ihan ällikällä lyöty. Kivat siskolle vaan :D



Toinen paras että hyvä ystäväni joka on tulossa polttareihin ja jolle olen kutsunkin lähettänyt häistä UNOHTI että minulle on tulossa häät. Varasi sitten hääpäiväksi ulkomaanmatkan jota ei voi enää perua. Uskomatonta mutta uskon että tämä henkilö on voinutkin unohtaa hääpäiväni.

No eihän näille voi mitään, mutta oloa hieman helpottaa kun saa purnata :) Eiköhän häistä että polttareista tule kivat päivät. Ei pitäisi stressata.

Joulu lähestyy, polttarit lähestyy, häät lähestyy ja samoin lähestyy päivä että vauvan teko yritys alkaa. Aika jännää! Toistaiseksi kyllä jännään kaverini puolesta joka saa tulokset torstaina lapsettomuustutkimuksista. Toivottavasti kuulisivat hyviä uutisia ja että heille se vauva jo suotaisiin <3 yli vuoden ovat jo yrittäneet. Ei voi edes kuvitella miten rankkaa se on. Vuoden kun on kohta ite odottanut yrittämisen alkamista niin pelkään että ne toiveet jo ensimmäisestä kierrosta ovat korkealla. Saa nähdä miten korkealta sitä sitten tullaan alas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti