perjantai 15. marraskuuta 2013

Keitä me ollaan?

Aloitetaan ensimmäinen blogikirjoitus kertomalla hieman meistä ja mistä aijon kirjoitella tässä blogissa. Minä kanelikissa (kaksiplussassa minut tunnetaan kaneli88:na) olen 25 vuotias nuori nainen Uudeltamaalta. Olen kihloissa mieheni kanelikollin kanssa joka on 29 vuotias. Häitämme juhlitaan helmikuun alussa. Perheeseen kuuluvat myös Rölli kolli ja Luna kisu sekä koirat Väinö ja Minni. Tässä kuva meidän lauman nelijalkaisista.






 Olen valmistunut sairaanhoitajaksi ja terveydenhoitajaksi. Työskentelen tällä hetkellä vastasyntyneiden ja keskosten tehovalvonta osastolla. Olen ollut kyseisellä osastolla kohta kaksi vuotta töissä ja rakastan kovasti työtäni. Harrastukseni menevät aika pitkään näiden karvaturrejen hoitamiseen ja käydään koirien kanssa tokossa (tottelevaisuuskoulutus).

Mistä aijon kertoa tässä blogissa? Häiden jälkeen olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois ja odottaa josko saataisiin meille vauva. Yrittämisen odottelua on edessä siis vielä melkein 3kk:tta. Muutama sana tulee varmaan mainittua häistä. Aijon ottaa kantaa myös sairaalamaailmaan ja varsinkin säästötoimenpiteisiin ym. Aijon esiintyä anonyymina ihan työni puolesta. Uudella maalla on samanlaisia osastoja missä työskentelen niin 4-6 (riippuu miten laskee) ja työskentelen yhdellä niistä. Jos nyt joku kaveri tai työkaveri sattuisi tänne eksymään ja tunnistamaan minut esim. karvaturreista eipä se haittaa :)

Tästä lähetään eteenpäin. Kaikki kommentit ovat tervetulleita <3


2 kommenttia: